Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- "Стежте за язиком": Трамп пригрозив прихильникам продовження війни в Україні
- Українські абоненти мобільного зв'язку стануть "своїми" у Європі: що зміниться вже з 2026 року
- У Німеччині назвали головний страх Путіна: це змінить перебіг війни
- Українцям у Чехії спростили пошук роботи: з'явився корисний гайд
- Виплати призупинять: українцям дали час до 1 жовтня на важливу процедуру
- На порозі газового колапсу: чи загрожує Україні дефіцит блакитного палива взимку